Adam ve James 56 milyar dolarlık bir şirket kurdular - şimdi tütün üreticileri tarafından 'salgın' başlatmakla suçlanıyorlar!!!

Adam ve James 56 milyar dolarlık bir şirket kurdular - şimdi tütün üreticileri tarafından 'salgın' başlatmakla suçlanıyorlar!!!

Bugün, Bowen ve Monsees, 56 milyar dolar değerindeki bir şirket olan Juul Labs'ın sırasıyla baş teknoloji sorumlusu ve baş ürün sorumlusudur. Ancak Juul, sosyal değişimin bir aracısı olarak görülmek yerine, kendisini giderek artan oranda - politikacılar, düzenleyiciler ve sağlık uzmanları tarafından - genç vaping salgınının kışkırtıcılarından biri olarak göz önüne getirdiler. 

Çarpıcı yükseliş

Bowen ve Monsees tez sunumu, 2015 yılında Juul e-sigarasını tanıtan San Francisco merkezli bir şirkete yol açtı. İki yıl sonra Juul ayrı bir şirkete dönüştü. Geçtiğimiz yıl, Marlboro sigara üreticisi Altria Group, Juul'un değerlemesini yaklaşık iki katına 38 milyar ABD dolarına çıkararak yüzde 35'lik bir hisse aldı .

Juul'un ince cihazı, tez sunumu sırasında sigara içiciye su buharı yoluyla nikotin ve lezzet vermek ve yanmayı en aza indirmek için tasarlandı. 

Bugün, Juul, diğer büyük şirketlerin zorluklarına rağmen, e-sigara pazarına cihazları ile hükmediyor. Wells Fargo Nielsen satış verilerinin analizine göre, 2015 yılında piyasaya sürüldükten sonraki üç yıl içinde e-sigara pazarının yüzde 70'ini ele geçirdi.

Juul iddiaları şiddetle reddetti. Juul sözcüsü Ted Kwong yaptığı açıklamada, şirketin "sektördeki herkesin gençlik kullanımıyla mücadele etmek için en agresif eylemlerini yaptığını" söyledi. Şirket, tütün ve mentol lezzetleri hariç tüm tatlı aromalı Juul kapsüllerini 7-Eleven ve Chevron benzin istasyonları gibi geleneksel perakendecilerin raflarından çıkardı,  Kwong ayrıca çevrimiçi yaş doğrulama sürecini güçlendirdiğini ve Facebook ve Instagram hesaplarını kapattığını söyledi.

Juul, House alt komitesi panelinin referans aldığı programın kısa ömürlü olduğunu ve gençleri nikotin bağımlılığının tehlikeleri hakkında eğitmek için tasarlandığını söyledi. Şirket, erken pazarlama kampanyalarının 25-34 yaşlarındaki sigara içenlere odaklandığını ve Juul'un taktiklerini sadece yanıcı sigaralardan ürünlerine geçen yetişkin sigara içenlerin hikayelerine odaklanmak için değiştirdiğini söylüyor.

Juul, katı yaş doğrulama standartlarını uygulamak için perakendecilerle birlikte çalışarak, bir Juul ürünü tarandığında satış noktası sistemini otomatik olarak kilitler ve geçerli bir yaş kimliği taranana kadar kilitli kalır. Tüm Juul perakendecilerinin yeni sistemi Mayıs 2021'e kadar uygulamış olması gerekir.

Juul da yurtdışına açılmaktadır. Juul'un cihazlarının Kanada, Rusya ve Güney Kore de dahil olmak üzere 18 ülkede kullanılabileceği anlamına geliyor. Juul'den Kwong yaptığı açıklamada, şirketin misyonunun "yanıcı sigaralara uygun bir alternatif sunarak dünyanın bir milyar sigara içicisinin hayatını iyileştirmek" olduğunu söyledi.

Türkiye'de orjinal juul ürünlerini bulmak için tıklayabilirsiniz. JUUL Türkiye 

Yayınlanan 2020-01-23 Pods Makaleler 0 1893

Bir yorum bırakCevap bırak

Yorum yazmak için Giriş Yapmalısınız.

Blog arşiv

Blog kategorileri

En son yorumlar

Yorum yok

Blog arama

Menu